piątek, 23 września 2011

WARSZAWA, ŁÓDŹ, GDAŃSK....

dużo sie dzieje!
niezmiernie mi miło ze mogę brać udział w tych wydarzeniach

24 września polecam otwarcie showroomu Dizajndot.pl w warszawie a odolańskiej 11.lok.12 o 17:00
DIZAJNDOT.PL

zapraszam równiez do Łodzi
odbędzie sie tam DESIGN CORNER
Impreza promująca dizajnerskie rozwiązania w aranżacji przestrzeni mieszkalnej 
od 30 września do 2 października 2011 roku w hali Expo w Łodzi

a 15 i 16 października zapraszam do Gdańska do  na warsztaty plecenia z makulatury

ponadto nadal coś plotę...
...do plecionych gazet ostatnimi czasy dołączyły tworzywa sztuczne
poniżej
bransoletka z książki telefonicznej ze "złotym" foliowym "śmieciem"...
....  mini torebka z instrukcji obsługi nieskromnie powiem, naprawdę prezentuje się spektakularnie....
...i ogromny, lekko ażurowy, kolorowy klosz 

... i inne...








10 komentarzy:

  1. Szczerze jestem pełna podziwu... wszystko jest piękne, oryginalne i jeszcze nawet praktyczne. prawdziwe piękności! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze się że zwróciła Pani uwagę na praktyczność tej przetworzonej makulatury:)to w tym lubię najbardziej! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert → http://darmoweszablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, no te żyrandole są boskieeeee. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest niesamowity pomysł na zastosowanie do sztuki użytkowej, gratulują i z przyjemnością będę podglądała:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne!
    Dla mn ie jest to równie odkrywcze, jak zastosowanie ceramiki przez NeSpoon!.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś wspaniałego ! Sama od niedawna wyplatam ale Pani prace a moje to dwa światy , ale robię duze postępy. Zapraszam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ano w tej dziedzinie rzeczywiście szybko widać efekty ćwiczeń, i pracy. każdy kolejny obiekt wychodzi "lepiej". powodzenia z pleceniem, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooooch! Gdzie ja jestem? Jak tu pięknie, z pomysłem! Ile talentu, pracy i jakie to przy okazji eko :) Naszyjnik mnie zachwycił, muszę taki mieć jak się ogarnę finansowo, ha! Bardzo bym chciała napisać o Tobie na moim blogu, mmmmogę? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za ciepłe słowo:) i jeśli Pani na swoim blogu wspomni o mnie to będzie mi naprawdę bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń