piątek, 23 września 2011

WARSZAWA, ŁÓDŹ, GDAŃSK....

dużo sie dzieje!
niezmiernie mi miło ze mogę brać udział w tych wydarzeniach

24 września polecam otwarcie showroomu Dizajndot.pl w warszawie a odolańskiej 11.lok.12 o 17:00
DIZAJNDOT.PL

zapraszam równiez do Łodzi
odbędzie sie tam DESIGN CORNER
Impreza promująca dizajnerskie rozwiązania w aranżacji przestrzeni mieszkalnej 
od 30 września do 2 października 2011 roku w hali Expo w Łodzi

a 15 i 16 października zapraszam do Gdańska do  na warsztaty plecenia z makulatury

ponadto nadal coś plotę...
...do plecionych gazet ostatnimi czasy dołączyły tworzywa sztuczne
poniżej
bransoletka z książki telefonicznej ze "złotym" foliowym "śmieciem"...
....  mini torebka z instrukcji obsługi nieskromnie powiem, naprawdę prezentuje się spektakularnie....
...i ogromny, lekko ażurowy, kolorowy klosz 

... i inne...








9 komentarzy:

  1. Szczerze jestem pełna podziwu... wszystko jest piękne, oryginalne i jeszcze nawet praktyczne. prawdziwe piękności! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze się że zwróciła Pani uwagę na praktyczność tej przetworzonej makulatury:)to w tym lubię najbardziej! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, no te żyrandole są boskieeeee. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest niesamowity pomysł na zastosowanie do sztuki użytkowej, gratulują i z przyjemnością będę podglądała:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne!
    Dla mn ie jest to równie odkrywcze, jak zastosowanie ceramiki przez NeSpoon!.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś wspaniałego ! Sama od niedawna wyplatam ale Pani prace a moje to dwa światy , ale robię duze postępy. Zapraszam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ano w tej dziedzinie rzeczywiście szybko widać efekty ćwiczeń, i pracy. każdy kolejny obiekt wychodzi "lepiej". powodzenia z pleceniem, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooooch! Gdzie ja jestem? Jak tu pięknie, z pomysłem! Ile talentu, pracy i jakie to przy okazji eko :) Naszyjnik mnie zachwycił, muszę taki mieć jak się ogarnę finansowo, ha! Bardzo bym chciała napisać o Tobie na moim blogu, mmmmogę? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje za ciepłe słowo:) i jeśli Pani na swoim blogu wspomni o mnie to będzie mi naprawdę bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń